“Love is not about being afraid of the storm,
its about learning how to dance in the rain.”

Faceți căutări pe acest blog

marți, 23 martie 2010

Schimbari in prag de primavara

Nu stiu daca e vremea de vina sau astrele, sau pur si simplu viata..dar am impresia ca pur si simplu innotam in sperante noi. Urmarind blogurile de pe aici in cautarea unor retete interesante de Pasti, am gasit o reteta de langos cu poze explicite si tot tacamul. Am decis sa o incerc si eu de dragul sotului meu care chiar zicea aseara ca nu a mai mancat "beles"- ca asa se zice in Arduzel la langosele astea, care sunt umplute cu branza de vaci si deasupra se pune cand inca e cald smantana si zahar. Nah..in sfarsit sunt foarte bune dar eu pana acum in 9 ani de casnicie inca nu am facut si basta, ori din cauza lipsei de timp, lipsei de experienta, etc. Acum mi-a venit pur si simplu si am zis incercarea moarte n-are....si au iesit minunate. Am luat reteta de pe net si am adaptat-o conform traditiei arduzelene. Sotul meu m-a felicitat nu mai putea de fericire si extaz si zicea glumind ca l-am tinut 9 ani de casnicie fara sa-i fac asa o bunatate. In orice caz totul tine de "a vrea", ca daca omul vrea atunci poate. Bunnnn deci...eu cu langosul meu, sotul meu poate impulsionat de mine, nu stiu...s-a pus pe treaba in curte si a pus la punct vitele de vie de prin jurul casei. Am ramas afis...In orice caz unda asta de sperante, noi nazuinte care se infiripa in noi, cred eu ca e de bun augur.


pregatirea locului pentru solarul meu,
via din curte,
via din gradina,
scoala de vie,
via si lalele din gradinita din fata casei,
via din fata casei,
in gradina.

Asa azi am stropit rasadurile cu Topsin in scop preventiv.

Un comentariu: