“Love is not about being afraid of the storm,
its about learning how to dance in the rain.”

Faceți căutări pe acest blog

joi, 18 martie 2010

Miros de primavara

Azi, desi a inceput cam innorat, s-a dovedit a fi in final o zi superba. Am facut curatenie, ajutorul meu de baza, nepoata mea T., a fost mana mea dreapta. Camerele sunt superb parfumate a curat, a primavara. Desi nu mai puteam de oboseala pentru ca azi noapte puiul meu nici cum nu a vrut sa mai adoarma inapoi, asa ce de la 4.30 sunt sus pe baricade. Sotul ma linistea ca macar nu o sa simtim schimbarea orei. Domnisoara mea azi s-a reintors la scoala, sunt curioasa cum i-a fost ziua.
Ieri am pus seminte de
telina, salata, lobelie, muscate, desi cam tarziu am mai pus flori de piatra care mi s-au uscat pentru ca sotul meu a uitat sa le ude cat am fost in spital,
cimbru, un bulb de amarilys..apropo sunt foarte dezamagita pentru ca orhideea mea si-a pierdut bobocii, si abia mai are 3 flori si nu stiu ce sa-i fac. Nu m-am atins de ghiveciul in care era, nu l-am transplantat in ideea sa nu-i fac mai mult rau decat bine si sa ii cada bobocii, dar acestia oricum au picat... trebuie sa aflu o solutie. Cum spuneam, cu ajutorul meu de nadejde T., camerele mele si baia straluceste de curatenie. Maine va fi runda a II-a.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu