“Love is not about being afraid of the storm,
its about learning how to dance in the rain.”

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 23 mai 2010

Primul "examen"

Deci cu astea m-am dus:
2 petunii curgatoare in ghivece suspendate5 lobelli si 5 impatiens,

40 petunii ghivece mari si cca.20 petunii ghivece mici,

, 5 begonii,
... si cu astea m-am intors:

,
,

Ca si concluzie pot sa zic ca desi a fost o vreme naspa de tot vineri, ploaia amenintatoare fiind cea care a pus punct pietei, prima experienta a fost totusi buna. A fost ok, sincer nici nu ma asteptam sa vand atatea, obtinand 150 ron (ceea ce pentru mine care m-am apucat de flori doar ca sa experimentez si la insistentele fratelui meu am ajuns sa ma gandesc sa incerc sa castig un ban in plus, deci pentru mine e un lucru extraordinar). Bun m-am falit destul acum asta este. Sunt happy si plina de sperante si visuri.

2 comentarii:

  1. Minunat.Felicitari si la cat mai mari vanzari.Ai niste culori de petunii superbe.
    ASm si eu cateva dar sunt tare mici fata de ale tale.Sper sa reusesc sa le plantez zilele astea in gradina,ca am inteles ca le merge bine.Poate reusesc sa am si niste floricele de la ele in vara asta .

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, da in gradina le place mult si sa fie cat mai la soare, acolo le place.

    RăspundețiȘtergere