“Love is not about being afraid of the storm,
its about learning how to dance in the rain.”

Faceți căutări pe acest blog

luni, 5 aprilie 2010

Schimbare de imagine a gradinii noastre








Deci, dupa cum ziceam saptamana trecuta, desi aveam foarte mult de lucru in casa cu pregatirile de Paste, faceam ce faceam dar tot printre plantutele mele ajungeam in solar bineinteles, ca doar e primul meu solar iar sotiorul meu scump mi-a facut munca cu mult mai usoara si dintr-un bidon mare de 200 l, mi-a facut un bazin pentru solarul meu astfel incat sa pot sa ud plantutele mele de legume si flori cu apa calda incalzita la soare. A facut in asa fel incat mi-a instalat si un robinet in interiorul solarului. E un scump! Am pus afara si niste seminte de mazare boabe, porumb dulce.
Vineri am fost in Baia Mare. Eu mai aveam de achizitionat unele chestii pentru sarbatoare, si sotiorul a luat de la Praktiker vreo 25 de butasi de vita de vie, 5 de masa si restul pentru vin. E cam tarziu, dar erau la promotie si sotul meu visa demult la asta, asa ca le-am achizitionat la 9 lei bucata. Toate le-a pus frumos in gradina, dand un aspect cu totul si cu totul nou gradinii noastre proaspat discuite. Sper sa se prinda, urmand cu sfintenie indicatiile de pe ambalaj. Desi eram moarta de oboseala sambata, dupa ce am terminat toate cele prin casa cu de-ale mancarii si cu cele de curatenie, ( ca desi am facut deja de 1000 ori curat, dupa pui mei pot sa fac de 20 de ori intr-o zi ca tot dimineata am de inceput din nou si de la capat...) Deci cum spuneam, desi eram obosita, sotiorul m-a dus in gradina sa vad ce a lucrat el in timp ce pazea si pui astia ai mei care au un dar minunat de a-mi intoarce casa pe dos si ca sa ma simt eu mai linistita ca deh e curat la mine inainte de Pasti, sotiorul cica mi-a pazit pui sa pot lucra in liniste. Am constatat cu stupoare si bucurie ca sotiorul meu chiar a facut ceva frumos din gradina. Urmeaza sa semanam niste seminte de iarba pentru partea ce o vom lasa pentru gradina, pentru un picnic in aer liber cu copii sau cu musafirii. De obicei primul picnic din gradina il faceam de ziua sotiorului meu, acum nu se mai poate, probabil vom amenaja un loc pentru gratar langa solar undeva...o sa vedem.
zorele abia itite,
Dupa Pasti, miercuri voi repica rasadurile mele de petunie in paharele ce le-am achizitionat tot vineri, 50 de bucati...abia astept pentru ca deja mi mila de ele, bietele deja sunt cateva marisoare si abia se mai pot hrani din pamantul de la gratarul acela. Abia astept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu