“Love is not about being afraid of the storm,
its about learning how to dance in the rain.”

Faceți căutări pe acest blog

joi, 29 aprilie 2010

O lume noua

M-am lasat dusa de val, ascultand sfaturile venite din inima de la cei din jurul meu. Au dreptate, imi vreau binele, sunt familia mea. Sunt cei pe care pot conta oricand si cei care la randul lor pot conta pe mine. E ciudat, imi face placere ceea ce fac. Ma simt ca o scolarita care abia asteapta prima zi de scoala, are vise marete si isi da seama ca ceea ce vrea necesita multa multa munca, iar cand faci ceva ce iti place... ei bine atunci (si asta e vala bil si in cazul meu), atunci oboseala nici nu se simte si ai o satisfactie cand vezi ca roadele muncii tale incep sa prinda viata.


muscatele zonale transplantate in ghivece, lobeliile pitice repicate, petuniile mele transplantate in 13.04, petuniile mele transplantate in 26.04 dupa ce am primit o cearta" zdravana de la fratele meu , mi-a fost putin rusine pentru ca are dreptate, daca tot m-am apucat doar nu o sa ma opresc la jumatate de drum, astea sunt petuniile mele de care sunt mandra, le-am ciupit varful, sunt curioasa cum o sa se dezvolte in continuare;
Totul e ok din punctul asta de vedere doar ca problema este ca am fost "devastati" de raceli toti cu mic cu mare. Saptamana trecuta copiii si sotiorul, si saptamana asta ...eu sunt cea care sunt prinsa de raceala si mai nou nu imi da pace la o ureche o otita. Acum sunt obosita. Saptamana trecuta am avut grija de ai mei, am stat noptile cu puiul mai mic care saracutul a trecut prin cea mai grea raceala a lui de pana acum, si imi era mila de bietul. pentru ca abia putea respira. Acum e mai bine, dar imi fac griji pentru ca eu sunt inca racita, desi ma tratez, dar ma tem pentru bebe-ul meu sa nu ia din nou. Mai dau cate o raita, cat mai pot pe langa toate astea si in solarul meu, singurul loc unde ma simt in lumea mea. Interesant ca pana acum lumea mea era calculatorul, cartile, contabilitatea...iar acum lumea mea se schimba. Sunt curioasa ce imi va aduce viitorul, dar am incredere ca daca continui pe acest drum nu o sa imi para rau.
Florile mele cresc frumos. Zorelele, coltunasii, florile de piatra, regina noptii sunt frumoase si abia astept sa le scot afara. Acum le mai tin in solar pana in 10-15 mai. Ma mai uit la accuweather.com la prognozele meteo. Le-as fi scos afara dar pe 6 si 9 mai sunt temperaturi de 2-3 grade, asa ca mai bine nu ma risc. Gradinita mea cu flori e frumoasa ca sa nu mai zic de gradina din spate unde butasii de vita de vie achizitionati se prezinta foarte bine, sper sa se prinda bine. Am amenajat langa solar un loc de repaos pentru serile linistite de vara si pentru cate un gratar de duminica. Adevarul e ca anul acesta am cam investit in gradina dar rezultatul este pe masura. Gradina e superba. Cand te asezi in leaganul din spate si auzi cum canta pasarile din gradina e minunat, e o senzatie de pace si liniste interioara la care nazuiam demult.
prima impresie dupa montarea leaganului,
prima relaxare de dimineata in leagan cu familia,
primul gratar impreuna cu Luca si Alex,
puiul meu care imediat adoarme, Lenuta, Alex si Luca in leagan,

primul leganat intre frati,

primul leganat intre verisori;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu