“Love is not about being afraid of the storm,
its about learning how to dance in the rain.”

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 28 februarie 2010

Florile mele

Am plantat joia trecuta niste seminte de petunii, regina noptii, flori de piatra, 1 bulb de begonie si 5 bulbi de frezii. Sunt foarte curioasa de petunii si astept cu nerabdare rezultatul. Daca reusesc atunci o sa pun si niste seminte de petunii curgatoare, astea mi-ar trebui, muscate si lobelii...si tot nu ma satur si niste panselute ar fi fain. Asa ca acum astept rezultatul de la astea.
Am primit de ziua mea o superba orhidee de la sotul meu. Trebuie maine sa ii pun ceva dedesubt asa cum am citit pe net si pe blogul Elizei pentru ai asigura umiditatea si drenajul. Azi cam atat. O duminica superba, revigoranta alaturi de sotiorul meu cam asta a fost.
aici bulbii de frezie

1 bulb de begonie
orchidea de la sotul meu scump
cyclamenul de la prietena mea
cyclamenul de la cumnata mea

ei bine si acum sa ma dau si eu rotunda ca deh...acum imi incerc si eu norocul...pun si niste poze cu incercarea mea de a pune seminte de petunii asa cum mi-a recomandat fratele meu

petunia hybrida de la fratele meu
petunia grande mix color ce am luat eu de la "Real"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu