“Love is not about being afraid of the storm,
its about learning how to dance in the rain.”

Faceți căutări pe acest blog

joi, 11 noiembrie 2010

Teluri noi

Ohh da, teluri noi vin odata cu trecerea timpului. Munca mea si-a spus cuvantul. Am avut rezultate uimitoare ceea ce m-a facut sa am curajul sa imi iau zborul in acest sector al florilor mele scumpe. E mult de lucru, e mult de cercetat, de cautat informatii, de observat evolutia florilor, de actionat imediat in caz de boli sau diferiti daunatori. La sfarsit, marketing-ul trebuie sa isi spuna cuvantul. Nici nu a fost atat de greu cum ma gandeam ca o sa fie, fiind o fire mai introvertita am crezut ca am sa ma descurc mai greu..dar din contra ceea ce faceam era defapt un fel de tratament impotriva firii mele inchise spre interior. Mi-am dat seama ca fiecare om nu doreste decat o farama de omenie daca se poate, si macar un zambet spre ai aduce fericire si optimism in viata de zi cu zi. E important sa comunici cu oamenii, e bine pentru mine, e bine pentru ei. Am invatat ca primesti de la cine nici nu te astepti.. omenie si nu primesti nimic de la cei la care chiar te-ai astepta sa primesti. Fantastic! O invatatura de minte de milioane. Am planuri o gramada pentru la anul, am degand sa mi le notez undeva pentru ca in avalansa intamplarilor din viata, omul tinde sa uite telurile pe care si le-a propus. Negativismul oamenilor din jur influenteaza din pacate actiunile omului si poate ca atunci cand ar trebui sa mearga inainte, el da inapoi doar pentru acest lucru,... cand defapt nu face decat sa faca lor izbandei oamenilor rai si scrupulosi.
Eu acum MERG INAINTE! NU AM SA MA ABAT DIN DRUMUL MEU! simt undeva in interiorul fiintei mele ca stradania mea isi va spune cuvantul.
LET's get STARTED!!!!!

3 comentarii:

  1. Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
    Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
    Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
    Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
    Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
    Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
    Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
    Contact: onmusique@yahoo.com
    Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce nu mai scrieti nimic aici? Imi placea mult. Astept noutatile pentru anul acesta. unde sunt rasadurile din 2011?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi mult Severin, lipsa de timp isi spune cuvantul, probabil si deziluzia in presupusii prieteni de asemenea. Anul acesta pregatesc in special rosii si crizanteme penru finele anului. Am sa postez si poze.

    RăspundețiȘtergere